Jsme tu pro Vás infolinka

Činnost Klientského centra pojišťoven je zaměřena na poskytnutí nezávislého auditu pojistných smluv. Klientské centrum pojišťoven bylo založeno pro občany ČR, kteří mají zájem získat nezávislý audit pojistných smluv. Téměř každá rodina v ČR využívá alespoň jeden produkt komerčního pojišťění - povinné ručení, pojištění domácnosti, nemovitosti, odpovědnosti, nebo produkty životního pojištění. Ve většině případů se jedná i o nezanedbatelnou část rodinných výdajů v řádech desítek až stovek tisíc ročně.

Správný výběr pojistných produktů a jejich individuální nastavení dokáže ušetřit na rodinných výdajích, ale co je důležitější - v případě pojistné události zaručit adekvátní plnění ze strany pojišťoven tak, abyste se dokázali s nastalou událostí vyrovnat s co nejmenšími obtížemi.

V případě, že máte zájem se vyhnout běhání po pojišťovnách či podávání reklamací na neadekvátní likvidaci vaší pojistné události, kontaktujte Klientské centrum pojišťoven na infolince nebo prostřednictvím rychlé emailové zprávy.

Do dvou pracovních dnů vás Klientské centrum pojišťoven bude kontaktovat a domluví Vám osobní schůzku s odborným specialistou. Získáte tak bezplatně zpětnou vazbu na nastavení vašich pojistných smluv. Zároveň budete upozorněni na případná rizika, kterým se vystavujete. Schůzka trvá přibližně 30 minut (v závislosti na množství rodinných pojistných smluv).